10 Ekim 2013 Perşembe

gratis Kurban bayramı indiriminden ne aldım :)


          Merhaba arkadaşlar.. Malum bugün 10 ekim ve gratis indirimi başlamış bulunuyor .. bir çok video ve bloglar dan okuduğum ve gördüğüm kadarıyla the balm ın bu paleti çok övülüyordu.. Bende gratis indirime girer girmez sabahtan koştum ve aldım bu makyaj paletini zira bir aydır bekliyorum bu indirimi geçen bayram indirimini kaçırdığım için çok üzülmüştüm.. pigmentasyonu oldukça iyi satış fiyatı 64 tl indirimli 32 tl ye aldım.. merak edenleriniz varsa tavsiye ediyorum.. günlük ve gece makyajı için uygun renkler var kalpli aynasıda çok şeker...zaten ürünün paketi almak için sizi zorluyor :)) ..
                              İNDİRİM 10-14 EKİM ARASI İLGİLENENLERE DUYURULUR..

4 yorum:

  1. Far paletin güzelmiş gerçekten, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) renkleri çok sevdim gerçekten

      Sil
  2. Bi gittiğimde bende görümüştüm bunları, indirimde değildi o zamanlar. Kaçırmamak lazım :) gratise girdiğimde neye bakacağımı şaşırıyorum :) tam benlik.. sadece ihtiyaçlarını al sezin diye kendimi telkin etmekten bir hal oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bende okdar çok blogda ve makyaj videosunda gördümki ..elimde benzer renklerde diorun bi far paleti olmasına ragmen gittim aldım ama iikide almışım :)

    YanıtlaSil