8 Ekim 2013 Salı

diktim & kombinledim


                            Merhaba arkadaşlar..kış gelmeden uzun zamandır dikmek istediğim gömleği diktim sonunda.. kumaşı geçen sene İstanbula gittiğim zaman kadıköy pazarından almştım.. Kumaş kot görünümlü ama çift iplik dokuma pamuklu bir kumaş rahat ve kullanışlı..Detaydada gördüğünüz gibi boncuk ve taşlarla işledim.. çift düğme kullanarak farklılık oluşturdum .. Seneye yaz severek kullanıcam inşallah bu sene sadece bir kez giyebildim ..

                                                                                   Sevgiler..Tuğba..

3 yorum:

  1. Gerçekten orijinal olmuş. çoook beğendim. şıklık ayrıntılarda gizlidir :) Üzerine hırka ile kışın da kullanabilirsin bence. Ben yazlıkları kışlıklar ile bir arada kullanıyorum. Bu şekilde değerlendirince özgürce birçok kombin yapabiliyorsun :) Benim bloguma da beklerim MucizelerDuqqani.blogspot :)
    Gömleğin kalıbını kendniz mi çıkartıyorsunuz yoksa, burda dergisinden mi yararlandınız. Bir de ilerde dikiş postu hazırlayabilirmisiniz acemiler için :)
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık çok güzel olmuş güle güle giymeni dilerim...Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  3. merhaba sezin :) guzel yorumun icin cok tesekkur ederimm.. moda tasarim mezunuyum bu yuzden kalip dikis ve tasarimlari kendim yapiyorum.. kalip bana ait kendi bedenime gore cikardim..tabi bi dikis postu ii olur aslinda bunu dusunucem en kisa zmnda hayata geciricem.

    bloguma hos geldin hanife hep beklerim insallah..guzel yorumun icin cok tesekkurler.. bnde ugruycam bloguna.. sevgiler..

    YanıtlaSil