6 Ekim 2014 Pazartesi

Günlük makyajımda neler kullaniyorum ♥

                                                     
 Nasılsınız arkadaslar.. ?

Bugün sizlerle günlük makyajımda hangi urunleri kullanıyorum onları paylasmak istedim..Öncelikle kulandığım ürünler drugstore dedigimiz markalardan..Günlük olarak kullandıgım icin çok yogun farlar fondotenler ben tercih etmiyorum.Bu yüzden bu ürünler benim için yeterli oluyor.. 

Ilk fotograftaki ürünler acik çıkmam gerektiginde kulandigim malzemeler.. ikinci fotograftakiler biraz daha detaylı makyaj için yeterli oluyor.Hafif ve bakımlı bir görünüm icin bu makyaj malzemeleri oldukca iyi hepsinden ayrı ayrı memnunum..

Sonbahar aylarında olduğumuz icin şu sıralar kullandıklarım bunlar. Sizlerede fikir olmuştur umarım.. sevgiler.. ♥♡♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder