12 Kasım 2013 Salı

BENDEN YENİ HABERLER..

    Merhbalar arkadaşlar.. Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum fakat çok yoğun bir koşuşturmaca içerisindeyim..Moda tasarım mezunu olduğumu bilenleriniz vardır :) ve bende bu alanda birşeyler üretmek istiyorum.. İçimize sinen bir mekan bulduk allahın izniyle.. İzmirde olan arkadaşlarımız için küçük bi yer tarifi yapayım.. Moda evimizi açacağımız yer Konak Pier alışveriş merkezinin karşısı.. Tabi açılış gerçekleştiğinde net adresi vereceğim sizlere şuan dekor ve tadilat sürüyor haftaya yerleşmiş oluruz allahın izniyle.. izmirdeki arkdaşları ve izmire yolu düşen herkesi bekliyorum..
        Gelinlik,abiye,türban tasarım ve benim gözümden tesettürlü ve açık bayanlar için günlük kullanılabilecek şık tasarımlar yer alıcak moda evimizde.. Şimdilik benden bu kadar.. Dediğim gibi detayları buradan sizlerle paylaşacağım.. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.. blogumu paylaşımları takip eden herkese teşekkürler..


                                                                                  Sevgiler.. Tuğba ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder