14 Ekim 2013 Pazartesi

watsontan ne aldim

"Herkese merhaba... ewet watsons indriminin son gununde aldiklarim bunlar.. garnier bb crem haric diger urunleri merak ettigim icin aldim..maskelerin uc cesidinide aldim fiyatlar2.25 denemek istedim insallah iyi cikar.. rimmel marka fondoteni bilegimde denedim ve yanildim maalesef bir ton acik almisim eve gelince yuzume uyguladim ve gordum ki övüldügü kadar yok bence bi kere mat bir bitisi yok onu sevmedim indirimle 9tlye aldim gercek fiyati 15 tl civari bence essencenin fondoteni daha iyi bu benim gorusum.. lipglossun bir tek bu cesidi kalmis aslinda mangolusunu merak ediyordum yinede pembe olani aldim:) body scrub deneyince karar vericem.. watsonstan aldiklarim bu kadar... birdaha ki indirimde gorusmek uzere :)))

                                                 sevgiler...Tuğba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder