4 Ekim 2013 Cuma

kitaplarr.. kitaplaaar..

      Merhaba arkadaşlar.. Dün hepsiburada.com dan yaptığım kitap alışverişim geldi..en uygun fiyatı bu sitede buldum.. 39.90TL ye kargo dahil bu güzel kitap setini aldım.. kitapların tane fiyatı 17tl oldunu düşünürsek oldukça hesaplı bir alışveriş yapmış oldum.. Almadan önce yorumları okudum küçük bir araştrma yaptım ve merak ettim bu kitapları ve yazarını.. Serinin ilk kitabını okumaya başladım bile şuan için kitap akıcı gidiyor..kitap bölümlerden oluştugu için çabuk bitecek gibi görünüyor.. her biri ortalam 400-450 sayfa civarında.. Kısa zamanda bitirmeyi umut ediyorum..
 Bu arada ilk kitabın arkasında bebek battaniyesi örme tarif edilmiş çok şirin :) bir ara fotoğraflayıp koyucam bloguma ..Örmeye meraklı arkadaşlar varsa faydalanabilir.. tahmınıme göre örmeye yeni başlayanlar için bir model ama olsun örgü örgüdür..
Bu seriyi okuyanlar varsa yorumları bekliyorum.. şimdiden çok teşekkürler..    Tuğba..

2 yorum:

  1. Muhteşem görünüyor hepsi.. Ben Küçük mucizeler dükkanını okudum. O kadar etkiledi ki beni blogumu kurup ismini de değiştirip MucizelerDuqqani yaptım. Azıcık türkçeyi biraz katlettim ama orijinalini kullanan vardı ben napıyım :) Baştan çok kalın bir türlü bitmez gibi görünse de o kadar akıcı ki keyifle okuyacağınıza eminim :)
    Benim MucizelerDuqqani 'ma da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. gercekten cok akici ilerliyor kitap henuz ortalarindayim fakat butun seriyi okumak icin sabirsizlaniyorim.. yorumunuz icin cok tesekkur ederim saufanizin takipcisiyim zaten ilgiyle takip ediyorum.. yorumlarinizi blogumda sikca gormek isterim:)

    YanıtlaSil