23 Mart 2012 Cuma

bu aralar...

merhaba:)
nasılsınız? 
ben bu aralar çok yogunum arkadaşlar blogla ilgilenemiorum uzun zmndır.. bu yıl moda tasarım bölümünden mezun oluyorum ve okul kapanmadan once birbuçuk aylığına avrupanın önde gelen moda okllarından birinde eğitim ve sataj yapma burslu olarak hak kazandım(bir çok mülakat eleme ve sınavlardan sonra)
bunun yanı sıra bu yıl sonu bitirme defilesi için çalışmalarımız var ... yaklaşık 2buçuk ay sonra:) çok az kaldı..
ve dahada önemlisi onumuzdeki kış sezonu için zara kids kolleksiyonuna  tasarım yapıyorum bi kaç arkadaşla beraber.. zaranın dışında ünlü bir kaç firmaya daha tasarım yapıyoruz ama netleşince size markaları söyliycem..
inşallah yüzüm ak bir şekilde bu işlerin altından kalakrım..
şimdilik bu kadar :)
beni hergün takip eden arkadaşlarıma sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum..



not: bir arkadaşımız diktiğim kabanı sormuş .. ilgisi için teşekkür ediyorum.. evet
 kabanımı diktim pervazladım astarladım.. son bir kaç detayı kaldı dügmeleri bastırılcak son utusu yapılaca.. vs.. bitirmeden göstermek istemedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder